De kwaliteit van de producten zijn goed. Maar vooral hoe ze verzonde worden stevige doos met goed vul materiaal der in zodat je product niet kan beschadigen. Altijd zit der een kaartje in met hand geschreven tekst speciaal voor jou. Alles bij elkaar top service.

Super luchtfilter

Luchtfilter is snel en goed binnen gekomen. En ook nog een leuk filmpje gekregen via insta. Erg leuk om te zien en ben erg blij met de goede service.

Professioneel

Had een cold air intake besteld echter was de levertijd drastisch opgeschoven waarop ik een ander advies had gekregen vanuit 24tuned. Dit sloot goed aan bij mijn wensen en ging meteen akkoord met hun advies. De spullen kwamen optijd binnen, helaas heeft de dpd dienst zich niet zo netjes gehouden want de lever doos was flink toegetakeld wat resulteerde op een beschadiging. Het inpakken had daarop tegen ook net wat beter gekund. Maar al met al een hele tevreden klant. Ik zou er zo weer wat kopen

Netjes en goed

Snel bezorgd netjes ingepakt en goede kwaliteit

Goed leuk gedaan Ook een persoonlijk berichtje van veel plezier met je Sportfilter … Ik bestel hier zeker weer Super Leuk …

Aandacht voor de klant!

Ik heb een dv+ besteld die niet bleek te passen. Personeel zoekt goed mee naar een passende oplossing. Ik mocht het product ook buiten de retour tijd terugsturen (mijn garage had weinig tijd voor installatie) erg prettige communicatie en geeft vertrouwen om vaker te bestellen.

Mijn bestelde artikel volgende dag al in huis en werkt ook nog eens super goed! Netjes verpakt ook

Super goede sevice

Betere service kan je nergens krijgen dan behalve bij 24 tuned. Echt super goed geholpen. Spullen zijn goed meedenkend personeel. Ben nog nooit zo goed geholpen.

Voor de 2e keer besteld . Zeer tevreden super service!

Deskundige bedrijf

Goed prijs snel geleverd en deskundig bedrijf

Super!!

Vanaf bestellen tot tussentijds persoonlijke interesse tot ontvangst pakket met handgeschreven wens kaart tot na de installatie zelfs interesse! Waar vind je dat nog tegenwoordig?? Bijna nergens denk ik!

Prima service en snelle verzending

Het product is zoals voorgeschreven

Helemaal top precies de juiste leverdatum

Helemaal toppie

Onderdeel beschadigd geleverd

Ik heb een goede ervaring met jullie gehad wel jammer dat ik een beschadigde onderdeel heb mogen ontvangen

Goed spul en mooi

Sneller bestelling en sneller bezorging Past en makkelijker dat ik dacht om te monteren

Snel verzonden, goed verpakt en mooi product

Top sevice en product

De service was uitermate goed en het product was kwalitatief zeer goed past precies en doet wat het moet doen kort om gewoon toppers.

geweldig

top service

Snele levering super blij mee

Beter kan niet!

Al meerdere malen een bestelling geplaatst, steeds de dag er na in huis! Een product functioneerde niet naar behoren en kreeg gratis een nieuwe opgestuurd! Uitstekende service!

Zeer goede service

Snel geleverd, goed up-to-date gehouden over mn bestelling en ik kreeg er zelfs een persoonlijk kaartje bij

Top Service

Snelle en goeie service!

Perfect voor auto’s met veel vermogen!

De bobines besteld nadat de originele vw bobines het bleven begeven. De bobines nu ruim 500 km er in en nog geen 1 misslag gehad!

Mooi onderdeel voor de inlaat

Mooi onderdeel alleen jammer dat het niet helemaal goed paste ...we hebben best veel moeten veranderen want het kwam tegen de hoofdremcilinder aan . Gr Ron

Erg snel

Bestelling geplaatst rond 16.00, ik kreeg om 16.15 al bericht van DPD dat deze klaar was voor verzending. Volgende ochtend aangekomen met een leuk briefje, top service!

Tromputte 9

6269 BC Margraten